Tiktak-tiktak - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Merle Westerborg - WaarBenJij.nu Tiktak-tiktak - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Merle Westerborg - WaarBenJij.nu

Tiktak-tiktak

Door: Merle

Blijf op de hoogte en volg Merle

12 November 2012 | Nederland, Purmerend

Lieve allemaal,

Leuk dat jullie mij via deze weg gaan volgen!
Het is nu echt de uren aftellen voor ik ga. Een beetje onwerkelijk blijft het wel maar mijn koffer is zo goed als ingepakt (met onder andere drop en stroopwafels), het ticket is uitgeprint en mijn feestje afgelopen weekend was geweldig!

Voor alle lieve mensen die mij (ons) morgen op schiphol komt uitzwaaien; hasta la mañana. En voor de rest; hasta la vista (baby!)

Muchos besos para ti
x

  • 12 November 2012 - 23:06

    Anna:

    Heel veel plezier!! :)

  • 12 November 2012 - 23:15

    Monique:

    Nog een paar uur en dan ga je, hele goeie reis en we gaan je zeker volgen!!! Liefs xxx

  • 13 November 2012 - 23:37

    Ldick Bosma:

    hallo Merle; het is nu 23.45u hier in huizen, als ik het goed heb, ga je nu in de 767 en over een half uurtje op weg naar zuid amerika, peru en verlaat je nu echt dit continent èn ben je echt een wereldreiziger!
    wij denken aan je..liefs opa/oma

  • 14 November 2012 - 20:09

    Nel Keepers:

    Hai Merle. Ik heb van mama net gehoord dat je goed bent aangekomen. En ook afgehaald bent.
    Zet hem op hè. Liefs. Nel xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merle

Actief sinds 28 Okt. 2012
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 10125

Voorgaande reizen:

16 Maart 2016 - 05 Juli 2016

Wanderlust

13 November 2012 - 28 April 2013

¡Voy a Peru!

Landen bezocht: