Hola - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Merle Westerborg - WaarBenJij.nu Hola - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Merle Westerborg - WaarBenJij.nu

Hola

Door: Merle

Blijf op de hoogte en volg Merle

28 Oktober 2012 | Nederland, Purmerend

13 november vertrek ik voor 5,5 maand naar Peru om stage te lopen.
Ik ga stage lopen bij Urpi Sonqocha en bij Mantay. Bij beide organisaties ga ik kinderen met gedragsproblemen trainen en begeleiden.
Naast mijn stage hoop ik ook nog veel te kunnen reizen en van het land te genieten!

  • 13 November 2012 - 11:34

    Vera:

    Hai merle, geniet maar doe het rustig aan.blijf je volgen via waar ben je. Veel plezier xx vera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merle

Actief sinds 28 Okt. 2012
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 10125

Voorgaande reizen:

16 Maart 2016 - 05 Juli 2016

Wanderlust

13 November 2012 - 28 April 2013

¡Voy a Peru!

Landen bezocht: