Peru! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Merle Westerborg - WaarBenJij.nu Peru! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Merle Westerborg - WaarBenJij.nu

Peru!

Door: Merle

Blijf op de hoogte en volg Merle

15 November 2012 | Peru, Cuzco

Lieve lieve allemaal!

Ik ben er hoor, peru!
Na een lange, ontzettend lange reis zijn we er eindelijk!
En wauw, wat zijn we in een totaal andere wereld terecht gekomen, andere kleuren, taal, mensen, armoede, viezigheid, warmte, drukte, lawaai.
Zo ontzettend wennen allemaal!

Gister zijn fenja en ik al in een kamikaza busje richting het centrum geweest om boodschappen te doen.
En voor de meeste die mij kennen, weten hoe BIJZONDER, het volgende voor mij was;
Ik zat een beetje naar buiten te staren en van de omgeving te genieten (wat ontzettend indrukwekkend die bergen!!) en toen reed er een auto voorbij, waar voorin 2 mensen gewoon zaten te praten en chillen. en achterin, op de achterbank (SERIEUS MENSEN) 5 alpacas zaten te chillen. wauw hahaha!
Dit maakte mijn dag heeeeelemaal goed!

Verder doen we het lekker rustig aan (in verband met de hoogteziekte), we hebben ons appartementje zo goed en zo kwaad als het kan ingericht, boodschappen gedaan, begonnnen met de Spaanse lessen en gaan zo voor het eerst kennis maken met de kindjes waar we mee gaan werken de komende maanden; spannend!

ik houd jullie op de hoogte!

Liefs y muchos besos,
Merle

ps. fotos volgen zo snel mogelijk! maar met dit waardeloze internet.... jullie snappen het vast wel haha

  • 16 November 2012 - 13:24

    Kim:

    Hoi Merle, Kim hier.
    Wat spannend zeg! Peru......wauw, ik wil er ook naartoe!
    Ik ga je nu ook volgen!
    Veel plezier en geluk

    Kim

  • 16 November 2012 - 20:38

    Mamsie:

    wat een stoer wijf ben jij, leuke foto's

  • 16 November 2012 - 20:39

    Saskia:

    Die beschrijving van die alpacas, om te gillen!!!


  • 17 November 2012 - 17:44

    Tante Nel:

    Wat geestig die alpacas. Ja dat zie je niet achter in de auto in Purmerend. In Amsterdam ook niet trouwens.
    Leuk appartement (eindelijk op jezelf, en leuke foto's. Geeft toch een aardige indruk van jullie verblijf. Die twee lege stoelen in jullie tuintje doen het ook wel. Alvast neergezet voor als jullie tijd over hebben na jullie Spaanse les? Zet hem op Merle. Kussen en liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merle

Actief sinds 28 Okt. 2012
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 10122

Voorgaande reizen:

16 Maart 2016 - 05 Juli 2016

Wanderlust

13 November 2012 - 28 April 2013

¡Voy a Peru!

Landen bezocht: