It's the final countdown - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Merle Westerborg - WaarBenJij.nu It's the final countdown - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Merle Westerborg - WaarBenJij.nu

It's the final countdown

Door: Merle

Blijf op de hoogte en volg Merle

09 Maart 2016 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Nog maar een week en dan sta ik (als alles volgens plan verloopt) op 16 maart op Schiphol en vertrek ik voor 4 maanden naar midden- en zuid Amerika.
Ik moet zeggen; het begint eindelijk een beetje te kriebelen!
Het voelt allemaal zo anders dan de vorige keer, toen ik voor 6 maanden naar Peru vertrok. Toen had ik een duidelijk bestemming, plan en doel.
Nu, not so much haha. Ondanks dat ik voor een groot gedeelte een idee heb waar ik mijn dagen door ga brengen ligt er ook nog heel veel open. Fijn? Zeker. Spannend? Absoluut!

Nog maar een week in de regen en kou.
Nog maar een week in mijn eigen bed slapen.
En nog maar een week in gezelschap van jullie.

Tellen jullie met me mee af?

Liefs

  • 10 Maart 2016 - 16:49

    Opa Dick:

    heel veel plezier met je vrienden op het afscheidsfeestje zaterdag a.s. inPurmerend. x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merle

Actief sinds 28 Okt. 2012
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 10107

Voorgaande reizen:

16 Maart 2016 - 05 Juli 2016

Wanderlust

13 November 2012 - 28 April 2013

¡Voy a Peru!

Landen bezocht: